Sukladno Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama, svi školski ulazi u matičnoj i područnoj školi od 7. siječnja 2025. god. bit će zaključani nakon ulaska učenika u 8h te tijekom trajanja nastave.
- Svi posjetitelji dužni su najaviti svoj dolazak u školu (na e-mail ili kontakt telefon).
- Ulaz posjetitelja i stranaka u matičnu i u područnu školu moguć je samo na glavna ulazna vrata gdje će posjetitelje dočekati dežurna osoba ili djelatnik s kojim imaju dogovoren sastanak.
- Roditelji su dužni razredniku najaviti dan i vrijeme svog dolaska u školu. Za informativni razgovor kod razrednika ili predmetnog učitelja roditelji se najavljuju razredniku. Prilikom ulaska u školu, roditelji su se dužni javiti na ulazu dežurnoj osobi te pričekati razrednika/učitelja koji će ih uvesti u školu.
- U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik dočekuje prisutne roditelje na ulazu škole te ih vodi do učionice, a nakon završetka prati roditelje do izlaza.
- Ostalim djelatnicima škole najavljuje se na kontakte koji se nalaze na web stranici škole.
- Prema Protokolu dežurne osobe mogu provjeriti identitet osobe koja dolazi te molimo ponijeti identifikacijsku ispravu.
- Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske zgrade. Tijekom velikog odmora učenicima nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora škole.
Molimo za razumijevanje i suradnju u provođenju Protokola.
U prilogu možete pronaći Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.