Erasmus akreditacija

Osnovnoj školi „Blaž Tadijanović“  odobrena je Erasmus akreditacija na natječaju u listopadu 2024. godine pod brojem 2024-1-HR01-KA120-SCH-000265794.

Trajanje akreditacije: 1. velječe 2025. – 31. prosinca 2027. godine.

CILJEVI AKREDITACIJE

1. Formirati učenike i učitelje naše škole u uspješne digitalne građane s ciljem modernije nastave i aktivnijeg i raznovrsnijeg korištenja digitalnih resursa.

Kroz ovaj cilj ćemo pokušati dovesti naše učenike i učitelje u korak s digitalnim razvojem razvijajući njihove IKT vještine. Želimo postići da učitelji u školi koriste različite digitalne alate pri izvođenju nastave jer smatramo da će i učenici tako aktivnije sudjelovati u nastavi. Također da učitelji jedni druge upoznaju s novim digitalnim alatima, metodama rad i praksom u nastavi što bi se moglo ostvariti kroz mobilnosti učitelja u vidu tečajeva, praćenja nastave i aktivnosti poučavanja u drugim školama. Svjesni činjenice da se učenici bolje snalaze s novim digitalnim tehnologijama, primorani smo težiti daljnjem osposobljavanju naših učitelja u području IKT-a kako bi nam i učitelji i učenici bili u skladu s digitalnim razvojem. Ovo je cilj na kojem bi radili kroz sve tri godine našeg Erasmus plana jer je najviše podložan promjenama i napretku kroz stalna otvaranja novih mogućnosti, novih digitalnih alata i samih digitalnih resursa. Najveće promjene i vidljive rezultate očekujemo u samoj trećoj godini i to prvenstveno kod učitelja nakon što veći dio njih prođe kroz različite mobilnosti (tečajeve, promatranje nastave) u prve dvije godine te upozna druge dionike naše škole s njima te i oni sami budu imali vremenski period za  primijeniti ih u nastavi i radu s učenicima.

2. Povećati tjelesnu aktivnost i zdrave navike učenika kroz različite predmete u školi i načine poučavanja

Cilj nam je da tjelesna aktivnost, osim kroz predmet tjelesne i zdravstvene kulture, bude što više uključena i u druge predmete u svim uzrastima kako bi učenici stekli navike svakodnevne tjelesne aktivnosti te motivacija za uključivanje učenika u razne lokalne sportske klubove. Ovaj cilj je prvenstveno namijenjen za ostvarivanje preko učenika jer ćemo pratiti povećanje njihove tjelesne aktivnosti. No, u cilju indirektno sudjeluju i učitelji koji bi preko mobilnosti i tečajeve uvidjeli primjere dobre prakse te ih onda prenijeli i na našu školu. Želimo, osim motivacije za uključivanje učenik u razne sportske aktivnosti nakon škole, omogućiti učenicima i niz aktivnosti u samoj školi u sklopu izvannastavne aktivnosti i svih predmeta kroz aktivno poučavanje, poučavanje na otvorenom. Učenje kroz različite aktivnosti u kojima učenici moraju nešto istraživati, kretati se školom ili barem oko nje u školskom dvorištu može doprinijeti i samoj većoj zainteresiranosti učenika za rad, a time i doprinijeti njihovoj tjelesnoj aktivnosti na dnevnoj bazi.

3. Promicati zaštitu i očuvanje prirode kroz primjenu energetske učinkovitosti i povećanje recikliranja u školskom okruženju od strane svih dionika škole.

Uključujući recikliranje kao dobru naviku koja ima izravan utjecaj na planet i, kao posljedicu, na zdravlje ljudi, u našoj školi trudimo se promicati svijest o brizi za naš planet. Kroz različite zadatka (od najjednostavnijih kao što je odvajanje papira, gašenje svjetla radi uštede električne energije) motiviramo učenike na veću zaštitu samog okoliša i održivi razvoj, što su kroz spomenutu anketu pokazali da sami ne drže toliko do toga. Kroz ovaj cilj težite ćemo tome da se stvori navika recikliranja, da se prikuplja papir (organiziramo akcije jednom godišnje), reciklira otpad pravljenjem iskoristivih proizvoda ili ukrasa, obrati pozornost na uštedu energije. Ovaj cilj bi težili ostvariti i kroz učenike i učitelje te ostale dionike škole. U samo ostvarenje cilja pokušati ćemo uključiti i surađivati s lokalnom zajednicom kako bi proširili i na druge naša saznanja i naše dobre naučene navike, a naravno i kroz mobilnosti sa svim sudionicima.

PLAN MOBILNOSTI

Naš plan je razrađen na tri godine u kojima planiramo mobilnosti učenika i učitelja. Mobilnost učenika je grupna mobilnost učenika u drugu školu države partnera. Učenici imaju priliku nekoliko dana sudjelovati u aktivnostima koje nam država partner pripremi u svojoj školi te učenici borave u obiteljima učenika te škole. Time učenici imaju priliku steći nova znanja koja pridonose ciljevima Erasmus akreditacije, ali i nova prijateljstva, upoznati se s novim kulturama, razvijati jezične i socijalne vještine te prvenstveno dobiti iskustvo i prekasno sjećanje za cijeli život.

Mobilnosti u kojima će učitelji sudjelovati kroz tri godine akreditacije su tečaji, praćenje nastave i vođenje nastave. Na te načine učitelji će pridonijeti ostvarivanju naših ciljeva, steći nova znanja, iskustva koja će povratkom prenijeti na sve druge dionike naše škole i primijeniti ih u svom radu.

1. godina

  • 2 mobilnosti učenika (8+8, u pratnji 2+1 učitelja)
  • Tečaj za učitelje (6 učitelja)
  • Praćenje nastave (4 učitelja)

2. godina

  • 2 mobilnosti učenika (8+8)
  • Tečaj za učitelje ( 4 učitelja)
  • Praćenje nastave (4 učitelja)
  • Vođenje nastave ( 2 učitelja)

3. godina

  • 2 mobilnosti učenika
  • Praćenje nastave (3 učitelja)
  • Vođenje nastave ( 2 učitelja)

ERASMUS TIM

Erasmus tim koji je radio na prijavi i ostvarenju ove akreditacije čini 13 djelatnika naše škole. Erasmus koordinatorica je učiteljica matematike Kristina Katušić, a ostali članovi tima su:

  • ravnateljica Sanja Spaić
  • učitelj povijesti Ivan Pejanović
  • učitelji informatike: Ivona Zirdum, Marija Jularić i Marko Hrga
  • učiteljice engleskog jezika: Dijana Jerković, Sanja Jagnjić i Maja Penava Aleksić
  • učiteljica engleskog i njemačkog jezika Marina Šimunović
  • učiteljica geografije Nada Jozić
  • učiteljica kemije i biologije Suzana Lovrić
  • učiteljica razredne nastave Natalija Grško-Benić
  • psihologinja Edita Oberan

Zadaća Erasmus tima je raditi na ostvarivanju Erasmus plana naše akreditacije, učenjem i stjecanjem iskustva kroz mobilnosti te prenošenje novih znanja i primjera dobre prakse na ostale dionike škole.

*Financirano sredstvima Europske unije. Izneseni stavovi i mišljenja su stavovi i mišljenja autora i ne moraju se podudarati sa stavovima i mišljenjima Europske unije ili Europske izvršne agencije za obrazovanje i kulturu (EACEA). Ni Europska unija ni EACEA ne mogu se smatrati odgovornima za njih.

Skip to content